Blindfolded makeup challenge

Om ni kollar på denna härliga bild så kanske ni kan gissa vad jag och Eva gjorde igår. En blindfolded makeup challenge!! Vi hade helt sjukt kul haha! Tyckte det blev riktigt tjusigt dessutom, haha! Videon kommer upp så snart jag får tid att klippa ihop den :)
Förutom videon så snackade vi strunt och åt glass och skrattade, en bra tisdag kväll! Idag är det dock heeelt kaos. Var till tandläkaren i morse och lagade ett hål, och hon hade sagt innan att det kanske skulle göra lite ont (då jag borrar utan bedövning) men faktiskt så kändes det inget! Förra gången var mycket värre. Men sen när jag kom ut därifrån snöade det, hallå?! Nä. Väl på jobb sedan krånglade datorn med massa uppdateringar, bokningssystemet har lagt ner 5 gånger, råkade ta äckligt te osv. Inget roligt alls. Och just idag har inte en jävel vett att ta kölapp heller, morr!!
 
Vet redan nu att hela dagen kommer gå i samma bajsiga tempo. Tur att jag ska på yoga ikväll så att man bli lugn och *harmonisk*. Hoppas jag lyckas jaga rätt på någon god lunch också....
 
PUSS
Sminkningar, Vardag | |
Upp