Faceswap, löshoppning och gym

 
 
 
Några väl valda bilder från igår :-) Vi åt tacos, kladdkaka och spelade Helt hysteriskt och faceswapade och hade det trevligt!
 
Idag sov jag halv nio och sedan jag steg upp och tittade i kapp några program från veckan. Efter frukosten tog jag en promenad med Lunis, och hjälpte till att stapla lite ved. Vid ett hämtade jag upp Moa för att vi skulle åka och löshoppa unghästarna och även några av isisarna fick sig en sväng om, hehe. Efter löshoppningen drog jag en spontanare till gymmet och det var så skönt! Körde inte alltför tungt men det känns i ben och rumpa kan jag säga.... Körde 3 set med 10 reps på 40 kg knäböj och sedan 3 set med 8 reps på 50 kg + lite lunges, donkeykicks på 15 kg och hamstringdrag 20 kg följt av lite biceps och skuldror. Så roligt och härligt att vara igång, hoppas inte på något bakslsag!
 
Nu har jag precis slukat middagen och plåstrat om min lille kisse som blivit anfallen av psykopatkatten som bor här ute :( Usch vad arg jag blir! Jag vet att det är revirmarkerande och så vidare med det är så hemskt att se min kisse skadat hela tiden.. Vi får hoppas att det inte blir infekterat nu, då vi såg det i tid.
 
Imorgon ska jag rida och umgås med farmor och så har mamma lovat att massera mig!
 
PUSS!
 
 
 
Eva var och tittade på och fotade så gott hon kunde, det var spurt i bebishästarna!
 
 
Vardag | |
Upp