Påsk

Hallå!
 
Hoppas alla har överlevt påsken!! Jag har hunnit med en hel del, i fredags var jag och red, och på kvällen var Moa, Linnéa och Eva hem till mig, vi lagade burgare och pratade. På lördagen så fick jag och Hannes leta påskägg (jag vet vad ni tänker, haha) och Hannes protesterade högljutt. Sedan åkte vi in till stan och åt lunch, åch jag letade efter något *kristet* att ha på mig till söndagen. På kvällen åt jag först påskmiddag hemma och sedan var jag till inidigo med Ann. Vid halv tolv gick vi till arken, det var så mycket folk men för en gångs skulle så var det skitbra musik!! Vi hade verkligen jätteroligt, fast sen när folk började bli alldeles för fulla på dansgolvet och spilla drinkar till höger och vänster så åkte vi hem, haha. I söndags var jag på Moas konfirmation, först en timme i kyrkan och sedan var vi på bjudningen efteråt. Förstå att man kommit upp i den åldern att ska veta hur man beter sig på såna tillställningar, hehe.
 
Igår jobbade jag först till 14 och sedan var jag och red med Moa. Minerva var jättefin igår, men det pendlar lite upp och ner. I fredags var hon till exemel jättepigg och bockade och rusade, medan hon igår nästan var lite trög. Vi skuttade lite cavaletti och hon verkar tycka det är rätt kul, haha.
 
Denna veckan har jag inget planerat utom ett frissabesök och det är så efterlängtat!! Ser förjävlig ut i håret. Ska försöka visa bilder på det efteråt men kan inte lova något...
 
 
 
 
Vardag | |
Upp