What to do

Ja ni.
 
Det här med bloggandet går ju inte jättebra. Kanske är det så att *an era has come to an end* eller något. Jag tycker inte det är jättejätteroligt längre, men det kanske har att göra med att jag inte gör så mycket läsvärda saker. De blir ju väldigt tradigt att skriva om mina dagar för livet går lite på rutin. Jag gå promenader med Luna. Jag jobbar. Jag tränar. Är i stallet. Kanske jag gör något på helgen. Men så mycket mer än det är det inte. Jag har inte lust att fota, jag har inte viljan att lägga ner massa tid på att sitta på datorn när jag gör det nästan varje dag i mitt jobb. Och bloggappen är bedrövlig. OCH: vad ska jag skriva om? I och med mitt rutinmässiga liv finns det ju inte så mycket att skriva om. Det skulle i så fall vara att jag nishade in mig på något. Men det känns ju jättelarvigt att skriva om tex träning och så är det bara mina närmaste som läser, för de är ju inte intresserade av min träning. Kanske en ny blogg? Jag vet inte. Åh. Jag vill ju inte sluta skriva, men mitt liv är så trist, haha.
 
Nåja. Här kommer i alla fall en recap av mig helg. I fredags var jag ledig och ägnade dagen åt att städa och träna. I lördags jobbade jag till 14, sedan tränade jag och hängde med Linso och på kvällen tittade jag på film med Benjamin. I går jobbade jag och på kvällen låg jag i min säng och tittade på serier. Och det var min helg. Nu ska jag jobba några dagar innan jag har helt ledigt i påsk (plötsligt händer det!!). Eva kommer hem så jag ska träffa henne, och så ska jag på Moas konfirmation på söndag. 
 
PUSS!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - norrbotten emma:

fin bild på dig!

ha en bra dag

Upp